Przejdź do treści

Strona zgłoszenia do bazy archiwów społecznych

Dołącz do Bazy Archiwów Społecznych. Wypełnij i wyślij formularz zgłoszenia

Rozpocznij zgłoszenie

Wpis do Bazy jest wizytówką już istniejącej i działającej inicjatywy.

Zachęcamy, aby zgłaszać do Bazy takie archiwa społeczne, które już zgromadziły (i nadal gromadzą) zbiory.

Przeczytaj przed wypełnieniem formularza

  • Obowiązkowe pytania zostały oznaczone symbolem gwiazdki.
  • Niektóre z informacji (oznaczone symbolem przekreślonego oka) nie zostaną przez nas opublikowane w Bazie, a posłużą jedynie do wewnętrznej informacji.
  • W zgłoszeniu prosimy o podanie adresu e-mail, na który wyślemy potwierdzenie wypełnienia formularza.
  • Chcemy, żeby opisy archiwów społecznych zebrane z Bazie były jak najlepsze, dlatego uważnie czytamy każde zgłoszenie i czasem proponujemy zmiany redakcyjne.

    Praca nad dodaniem nowego archiwum społecznego do Bazy może potrwać do 14 dni roboczych. W specjalnym trybie projektowym (np. na potrzeby projektów Na trwałe, Archifest) ten czas jest skrócony do 5 dni roboczych.
  • Przeczytaj regulamin dołączenia do Bazy i korzystania z niej.

Pliki do pobrania

Jak zgłosić archiwum społeczne?